02 03 שושנ'ס: פרחים וענפים 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

פרחים וענפים

34

כבר בילדותי ידעתי שהעת לצאת ולזמור את הכרם כשט"ו בשבט מגיע.  הרבה שעות של קור מקפיא, נעליים עמוסות בוץ ושריטות של ענפים שמצליפים בך בטעות כשאתה מושך אותם החוצה מתוך השיח...השלבים הבאים היו הרבה יותר נחמדים. לסדר וללפף את הענפים סביב חוטי המתכת, לכופף את הענפים, ולקשור בקצוות ובסוף לקבל גפן מסודר ופרוס כולו לצדדים, מחכה שכבר יגיע האביב ואז יוכל ללבלב.


כשבנינו את ביתנו במושב, היה לי ברור שאנטע מלא גפנים בחצר. חלק מנוף ילדותי שאני מאד אוהבת. הגפנים כל כך יפות באביב כשהן מלבלבות, הן כל כך יפות וריחניות כשהן פורחות ואח"כ חונטות לפרי, הן יפות כשענפיהן משתוללים לכל עבר והן הכי יפות בעיניי כשעליהן נושרים.

 הענפים הגמישים של הגפן מאפשרים להשתמש איתם בדרכים רבות. השראה מקסימה אפשר לקבל מהזרים שקולעים לכריסמס (Wreath) ולצור מהענפים זר עגול או לב גדול, את אלו מכינים בשיטות קצת אחרות ומענפים אחרים לגמרי. אנחנו החלטנו להשתמש בגפן שכל כך זמינה ומקומית ולצור ממנה בסיס מצוין ליצירת קישוטים לקיר לכניסה לבית, למרפסת או לגינה.
דרך נוספת להשתמש בענפי הגפן או הגפנית (כמו בתמונה ) היא פשוט לאגוד לצרור ענפים מהממים!


לקראת יום המשפחה, החלטנו בשושנ'ס לבנות לכם סדנא מהממת מלאה  בענפים ופרחים, כאלו שניתן לייבש ויישארו יפים לאורך זמן. בחרנו לשתף פעולה עם מיטל וליה המדהימות - 'שוזרות הולכות' בעלות דוכן פרחים יפהיפה לאירועים.  הקונספט שלהם שבה את ליבי כבר מזמן - הן מקימות "חנות פרחים" מטעם המארח, ואז יוצרות ומפנקות את האורחים בשלל פרחים, סיכות, דשיות, זרים ועוד...מושלם וגאוני!   



https://www.facebook.com/shozrot

ולכן החלטנו להפגש, לפתוח שולחן עם שלל ענפים ופרחים ולהרכיב לכם סדנא מיוחדת במינה..
צילום: ליבת רות
צילום: ליבת רות

צילום: ליבת רות
צילום: ליבת רות
צילום: ליבת רות
כל כך נהנו, שלא שמנו לב איך הזמן עף לו...לאט, לאט נערמו לנו זרים מהממים, מכל מיני סוגים וגדלים...לא התאפקנו וישר תלינו בכניסה לחנות, כדי שכולם ייראו... 
אריאנה שלנו מדגמנת את הזרים בחלון...
צילום: מיטל  'שוזרות הולכות'
צילום: ליבת רות
מזמינה אתכם להנות וללמוד ביחד איתנו ביום שני הקרוב 20.1.14 בין השעות 18:00-20:00.
הרשמה מראש בטלפון: 074-7048448. מספר המקומות מוגבל


ט"ו בשבט שמח! שושן

תוויות: , , , ,

35 36 37 38