02 03 שושנ'ס: סערה בכוס תה 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

סערה בכוס תה

34

 חורף, שלג, קפוא. בעוד ירושלים נעטפת בלבן, אנחנו קיבלנו ברד. כילדה להורים חקלאים, ברד אף פעם לא היה בעדיפות, רק נזק הוא הביא.

 השבוע הזה, בלבל אותי לגמרי, הוציא אותי משיווי המשקל. כל התוכניות נאלצו להשתנות, נסיעה לתל אביב במזג האויר הזה, היה בגדר סכנת חיים כמו שלא הפסיקו להגיד ברדיו. צודקים. אז לא נסעתי. ביום שישי נשברתי ונסעתי לתל אביב, קצת גשם לא יהרוס לי את כל התוכניות.
קמתי מוקדם באותו בוקר, אחרי ששלחתי את הילדים לביה"ס, לבשתי חליפת גשם ויצאתי לגינה כבר מזמן תכננתי לגזום את המרווה. בין הטיפות, החלטתי לקטוף את הפרחים שהחזיקו מעמד וגם צמחי תבלין. לרגע הרגשתי כמו באנגליה, הלכתי להכין לי כוס תה עם הצמחים שהרגע קטפתי, יצאתי איתה לגינה והמשכתי לעבוד. היה מושלם.


 הגעתי בשלום לחנות. אני מודה שבאמת היה קצת מלחיץ בדרך, הכבישים קפואים, שאריות של ברד בצידי הכביש וברדיו, לא מפסיקים לבקש שלא נעלה על הכביש...


החנות התמלאה הריח של תבלינים טריים, מרווה ובזליקום, תענוג. מי מכם שהעיז ויצא החוצה זכה להתפנק אצלנו בכוס תה חם, וזר פרחים ישר מהגינה שלי.



התוכניות שלנו קצת השתנו, נוספו והתעדכנו השבוע בעקבות הסערה:

סדנת אדנית תבלינים תתקיים  - יום שני 23/12.
בין השעות 16:00-18:00
ובין 18:30-20:30
סדנת ארגז כלים- יום שני 6/1/14
עלות כל סדנא 350 ש"ח

סדנת גינון לילדים כל יום שלישי,
בין השעות 16-17 החל מ 24/12
בעלות של 50 ש"ח

*הסדנאות בהרשמה מראש

ואחרון אחרון, והכי משמח
אני מתרגשת להזמין אתכם לחגוג איתנו 
ב'שושנ'ס- גינון אורבני'
שבוע של חגיגה ומלא הפתעות 
רשמו לפניכם 22-27/12
פרטים נוספים ממש בקרוב.

שלכם, שושן

תוויות: , ,

35 36 37 38