02 03 שושנ'ס: ירקות בכל מקום 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

ירקות בכל מקום

34


לפני מספר שבועות חזרה הקטנה שלי מחוג טבע עם שתילי דלעת ואבטיח מדהימים ומבטיחים, אפשר כבר היה להריח את האבטיחים הקטנים שעוד רגע יופיעו בגינה, ואת פרחי הדלעת שיחפנו בתוכם דלעת ענקית... באותו הרגע של היום ממש לא התחשק לי להתחיל לפנות את גינת הירק שלי משתילי התרד שהשתלטו על כל פיסת מקום. רגע  קטן של הארה וכבר מצאו עצמם השתילים באדמה מתחת לעצי הכליל והתות שם יש אדמה חשופה ושבבי גפן שמחפים את הקרקע ובהחלט בשלים להשתלטות של הדלעת או האבטיח. מי אמר שירקות מקומם רק בגינת הירק...?


המחשבה הזו ליוותה אותי עוד הרבה ימים , כשפתאם הביא לי השכן שתילי פלפל אדום שדילל מהערוגה אצלו בגינה, ושוב מצאתי את עצמי חסרת אונים רק לרגע, כי מיד מצאו עצמם השתילים במגירה ישנה.
אתם יכולים לנחש שנבטי העגבניות והתירס שגדלו מצאו להם פינה דומה אצלי בגינה, מחוץ לגינת הירק.


תוויות: , ,

35 36 37 38